Sv: Silly Season
Modo-Målet:

Det förstog väl alla här inne att ingen skulle våga öppna kakhålet offentligt och kritisera och kräva Hinkens avgång.

Nä då sitter man som små skolpojkar och nickar och säger ja bara på alla frågor..

Eller så vågar man inte dit i huvudtaget utan trivs bäst som ett gömt troll bakom en data och spy galla...

Så största orsaken är fömodligen att man bara är ett Noccotroll och iinte någon medlem som MoDoit.

Patetiskt!