1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507704 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038313

Sv: Silly Season
modomille: Tror Karlberg är bra i allsvenskan men gillar inte alls pappa-son. Det slutar sällan bra och vi vet att det kommer gnällas så fort det går tungt och han fortfarande får speltid.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Haakana32: Exakt, men vi får se. Jag tycker spelaren Karlberg är bra och tror att han kan göra mycket poäng i HA.

Sv: Silly Season
Haakana32: Nu lär han vara en toppspelare på den här nivån. Minns inte om Foppa fick skit för att han fick för mycket speltid.

Det måste ha varit svårare I Leksand.

Hoppas att han är skadefri för jag gillar honom. Bra driv och skott.

Sv: Silly Season
Här är alla hans mål från säsongen 24/25. Verkar ha rätt fin bössa och sikte

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB