Sv: Silly Season
Frontschwein: högsta önskan hade varit direkta bryt av kontrakt med bedrövliga berglund och måns.

Då hade vi haft pengar till en till toppback och en riktigt bra forward till. Nu står vi med två riktiga blysänken i budgeten..

Op ser jag inte heller nån funktion hos. Gör en bra match på 20.

Fortfarande sexa. Får vi in två stycken av shl kvalitet modell högre i första kanske vi kan ta oss oss till final.