1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507705 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038364

Sv: Silly Season
modomille: kan säkert bli ett bra förvärv om det inte var för den totala avsaknaden av sexighet bland förvärven så här långt. Trodde avsolut på mer hype på de 3 sista fwd platserna.

Känns ganska blasé. Men får vi ett fungerande lag o fungerande taktik så kanske mycket är vunnit. Men att bygga hype inför säsongen med de spelare vi har i truppen det blir svårt.

Nu gäller det verkligen att man hittar rätt på de två som är kvar. Men även om så blir fallet, så kanske vi måste räddas av ungdomarna o deras utveckling.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Med tanke på att hinken verkar vänta in free agency där borta så tror jag att man vill slå på stort dom två sista nyförvärven. Det behöver inte betyda att det blir bra, men tror vi kan förvänta oss två riktigt bra forwards.

Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Du kan hockey. Jag tror att ungdomarna är tokbra och öser på.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB