Sv: Silly Season
Frontschwein: Vi har inte haft en bra tekare sedan ev. Dickinson.
Med en bra tekare (samt utveckling) + backar som kan slå ett första pass en del kan det bli bra.

Du såg väl hur det såg ut förra säsongen. Katastroftekningar och tryck direkt från motståndaren. När vi väl vann någon i egen zon hade backarna jävligt svårt att spela sig loss