1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507771 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038463

Sv: Silly Season
Frontschwein: Du kommer bli besviken min vän. Karlberg är en högst högst begränsad spelare även på allsvensk nivå.

Han kommer nog blixtra till och göra sina matcher men klarar inte av att hålla en bra nivå över tid. Vi blev mer eller mindre chockade i Leksand när Tjomme valde att plocka in honom från division 1 vilket är hans rätta element.

Poängskörden från 2 säsonger sedan är oerhört smickrande. Han hade sitt livs stimm ett par månader, förra säsongen var han tillbaka på sin rätta nivå igen. Tycker ärligt det är en väldigt märklig värvning av Modo, känns som scoutingarbetet inte är gjort fullt ut här.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Berrrrrra: scoutingarbetet är lika jävig som förra året. Edvin var den bästa målvakten vi kunde hitta. Ren slump att han kände VD.

Karlberg är en perfekt pusselbit i lagbygget, helt otroligt att han råkar vara tränarens son!

Sv: Silly Season
Berrrrrra: Ganska mycket som talar emot det men förstår att du är bitter

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB