Hägglundsmaffian: Du får gärna utveckla vad i Karlbergs spel som gör att han inte skulle passa in i MoDo och den hockey vi vill spela
Inlägg: 3038467
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
modomille: Karlberg ryktades ju också till oss, är nog en bra spelare, men jag är ok med att ni tar honom, jag hoppas på bättre spets
Sv: Silly Season
modomille: hela laget består väl av exakt sådana som honom. Halvtrubbiga spelare. Just nu behöver vi endast grädden på moset spelare givna i vilken 1a kedja som helst i HA som pangar in mkt poäng säsong efter säsong.