Frontschwein: Instämmer helt. Tänk om vi inte agerat så snabbt, och istället för Caderoth, hade fått in nån som Olofsson från Löven. Med "Supercenter" - Olofsson - EJK - Bjerse" hade centerlinjen kännts helt annorlunda.
Kan egentligen inte förstå hur vi lyckats missköta centerpositionen åter igen och varför vi inte har ekonomi till två toppcentrar i ligan... Inget topplag i SHL eller HA har så svaga toppcentrar (om vi inte värvar från NHL) i första + andra femman som vårt kära MoDo...
Kan egentligen inte förstå hur vi lyckats missköta centerpositionen åter igen och varför vi inte har ekonomi till två toppcentrar i ligan... Inget topplag i SHL eller HA har så svaga toppcentrar (om vi inte värvar från NHL) i första + andra femman som vårt kära MoDo...