1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507779 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038492

Sv: Silly Season
modomille: Jag vet inte hur mycket du sett av Leksand förra säsongen men att Östman och Karlberg inte får stanna är helt i linje med deras prestationer. Även Jon Knuts som ligger mig extremt varmt om hjärtat har ingenting i laget att göra längre, fruktansvärt dålig denna säsong även han.

Jag förstår att du tror att jag bara bashar Mackan nu för att han lämnar men de e verkligen inte det jag är ute efter.

Jag är förvånad bara och ville mest se lite vad ni tänker och tror om honom som spelare.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Berrrrrra: Det faktum att Östman lämnade för en bättre liga, samtidigt som Karlberg var jagad av toppkonkurrenter och de finska mästarna, visar bara att ni inte visste vad ni höll på med. Nu står ni istället där med en trupp som till hälften består av random juniorer och osäkra nordamerikanska värvningar. Ollas försökte leka smart men dribblade bort sig..

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB