1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507792 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038533

Sv: Silly Season
modomille: 35 poäng? Really? Sänk dina förhoppningar.

Ja han gjorde 13 mål för 2 säsonger sen men såg du överhuvudtaget en match han spelade då? Eller spelade ifjol?

Såklart du inte gjorde. Och jag förstår att man blir hypad över ett nyförvärv men återigen, du kommer bli grymt grymt besviken.

Han har vissa spetsegenskaper i offensiv zon när han har sin dag Marcus, de ska man inte ta ifrån honom. Dom egenskaperna visar han kanske 1 gång på 10 typ. Över isen i övrigt hör han inte hemma i en klubb som Modo, sanna mina ord.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Berrrrrra: Har sett honom i flera matcher vi spelade trots allt i samma serie nyligen..

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB