Robin Ztorken L: Håller med dig. Ser ingen satsning. En köttagrupp utan spets kan nog alla skriva under på. Fattar inte varför. Ger gärna junisar grym speltid men truppen är ju torr.
Inlägg: 3038556
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Costanza: Finns två aspekter som inte går att ta på men som kommer påverka enormt, dels om gruppen kommer ihop och drar åt samma håll, och ifall tränarna får ihop ett fungerande spel. Vi såg förra säsongen att det inte spelar någon roll hur bra spelarna är individuellt om det andra saknas. Bara att hoppas.
För min del får gruppen gärna ha taggarna utåt och vara lite förbannade att ingen tror på dom.
För min del får gruppen gärna ha taggarna utåt och vara lite förbannade att ingen tror på dom.
+ 3