Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Martin S:

"Ryggproblem?"
Skulle tro det. Så här säger man på difhockey.se

"Petter har genomgått en behandling och blir borta några dagar. Stefan Ridderwall tar platsen som båsöppnare."