Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

65selander:

Som vanligt så begriper du ingenting. Stoppa in huvudet i någon databasserver och stäng chassit om dig. :-)

För att använda min fjortonåriga kusins svenska: "Nya NHL rockar fetare än du kan hajja, gubbe!"