Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

westerlind:

Undra om någon vänlig själ kan tänka sig att borra hål i björkjäveln och hälla i lite kaustiksoda? Jag tror jag får ta och kolla upp det där. Vore inte fel med än mer morgonsol och bättre utsikt mot norra delarna av la stada.