...så läste jag något om att vara ute och cykla i Timrås GB. Det fick mig osökt att tänka på en person som borde ligga i hårdträning den här vintern och nästa sommar. Om knappt ett år ska han visst cykla från Sundsvall till Örnsköldsvik för att vara med om den nya arenans invigning.