Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

...så är det då dags att använda gästboken som personlig blogg igen. Tydligen så retar det många, medans det roar vissa andra. Att reta folk är att ha roligt och att roa folk är minst lika skoj. Så här kommer det, oavsett ni vill eller inte.

Nu bär det av mot träningen. Heja!