Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Du ljuger om sanningen igen alltså. Nu börjar det bli riktigt tjötigt. Som jag uppfattade det hela så skulle bannern plockas bort om bara snön började att falla. Men okej, vill du tjafsa så har du träffat på rätt persson.