Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Då hade Frisco rätt i det han skrev igår. Men jag är helt säker på att jag hör ljuv bakgrundsmusik i vilket fall som helst.

Nu; skit i hockeyn för en stund - nu äre snart fopåll. Heja Giffers.