Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Frisco:

Ja, jag erkänner. Det ÄR roligt att förstöra skämt genom att ta det allvarligt.

P.S. Dessutom kan det ju starta debatt. Men säg inget till Vov-vov. D.S.