Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Jag hatade det redan då och hade turligt nog föräldrar som också hatade det, medan en förvånsvärd hög andel av de som jag vet gillade det då är tondöva RadioRix-lyssnare idag. Stackars själar :-)