Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Macile: Intressant, kollar man på den här sidan så hittar man en hel del MoDoiter på topp-8...

Äh, det snöar ju ute. Man kanske skulle gå ut och äta gul snö. Den säger de ska vara gjord av apelsinjuice.