Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:

Vad fegt att bara skriva ett nick för att slippa få DVD:n. Nåväl, jag vet att NuMo vill ha den, så jag räknar med att han kommer att göra allt för att vinna tävlingen.