Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
westerlind:

Jag har alltid rätt, i alla fall när jag vill ha det. Som du kanske minns äger jag dock redan den där j-la DVD-filmen, så jag ville egentligen inte ha rätt den här gången.