Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: F-OFF??
Står det för face-off, dvs tekning eller nedsläpp?
Måste ha varit ett stort nedsläpp han gjorde isf.
Men vad gör man när magen är orolig och det trycker på....