Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

...så är jag nu i Nässjö. Men mitt bagage är inte här. Det är just i detta ögonblick på väg från Stockholm till Jönköping. Detta efter att ha varit till Sturup och vänt. Tacksamt att de kör ut det till mig i alla fall.