Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Mitt ryggradssvar får bli: Nacka SK, säsongen 1971-72, men jag ska beta av några andra kandidater också. Klart är att inget lag gjort det i Elitserien iaf, alltså efter 1975-76.