Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
kalle anka: Ingen aning, och ännu märkligare är det ju att de inte använder dem i så fall, istället för trasorna de nu åker runt i. Är det en hemlig tredjetröja eller? Länka gärna ett smakprov hur denna snygga tröja ser ut.