Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nog är det väl i allra högsta grad märkligt att SVT:s "hockeyexpert" fortfarande inte har nämnt hur årets SM-slutspel har slutat?

Eller vänta, kanske inte ändå.

www.wikegard.se/