Krita dit en mustasch och ett pipskägg i paint om du inte tror mig. Kan för övrigt tipsa alla som inte har spelat det att göra det. Föregångaren till C&C, Red Alert, Warcraft och Age of Empires är enligt mig den överlägset bästa och coolaste av dem alla. Soundtracket är dessutom förmodligen det bästa som har gjorts inom spelvärlden.
Han är skrämmande like Harkonnens ledare i det suveräna spelet "Dune II" från 1992:
www.mobygames.com/images/shots/original/950820083-00.jpg
Krita dit en mustasch och ett pipskägg i paint om du inte tror mig. Kan för övrigt tipsa alla som inte har spelat det att göra det. Föregångaren till C&C, Red Alert, Warcraft och Age of Empires är enligt mig den överlägset bästa och coolaste av dem alla. Soundtracket är dessutom förmodligen det bästa som har gjorts inom spelvärlden.