Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Det känns bra att bo i en del av världen där en lokaltidning som sträcker sig över fyra kommuner klämmer in en nyhet om att någons brevlåda blivit stulen. Att det dessutom sker i en del av världen som massproducerar lysande hockeyspelare gör det inte sämre. Det känns som om det trots allt finns hopp för mänskligheten då.