Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:

Tycker i regel att James har ganska bra videor, speciellt Seven, Say Something och She's a Star.

De är dock blev i jämförelse med till exempel Pulps "Disco 2000" som jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.