... så klev det i morse in två gubbar från Härnösand och förberedde en bredbandsinstallation i lägenheten. Dom meckade runt med telefonjacken i hallen bland diverse halsdukar, match- och huvtröjor med vackra MoDo-tryck på. Själv var jag dagen till ära klädd i röd och fin Modo T-shirt. Den ena av dem var Timråit, vilket hans arbetskamrat fann mycket lustigt och förnöjsamt. Det gjorde även jag.