Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Man har alltså anställt denne Engström på heltid för att ansvara för säkerheten i Arenan. Det känns lite overkill, hur ska han kunna fylla ut sin tjänst? Sälja sovenirer och servera på luncherna eller?