Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag håller med Gidde, inga ohängda kaffesorter i min ägo.

Jag håller nästan med Frisco.
www.classic.se/ArticlePages/200502/04/20050204133244_admin391/thumb_reko1.jpg

hellge: Jag utgår från att termosen var grön, som sommarens gräs...

www.youtube.com/watch?v=DZlBOa7V6P8

(Vad människan i bild har med låten att göra förstår jag inte.)