Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
T T: En bra lösning vore att överföra 50% av Timrås inkomster till MoDo och satsa än hårdare, samtidigt som Timrå blir ett renodlat farmarlag till länets stolthet. Vi säger så.