Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...Så har Anders Eriksson hittat en ny klubb. Calgary har tydligen velat ha honom i tre år i sträck. När de återigen började började med telefonterrorn genom att ringa till hans hemtelefon i Bollnäs, insåg han att hans enda chans att rädda sommarlugnet var att ge vika och skriva på kontraktet. Han är för bussig ändå, den gode Anders.