Jag börjar tröttna på detta. Det är ju så oerhört amatörmässigt. Har skrivet ett jättelångt inlägg som jag har försökt skicka i en timme nu. Sparka Hedin!
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Jag börjar tröttna på detta. Det är ju så oerhört amatörmässigt. Har skrivet ett jättelångt inlägg som jag har försökt skicka i en timme nu. Sparka Hedin!