Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:

Jag börjar tröttna på detta. Det är ju så oerhört amatörmässigt. Har skrivet ett jättelångt inlägg som jag har försökt skicka i en timme nu. Sparka Hedin!