Titta, nu är officiella forumet nere igen! Det känns som att MoDo har insett hur läskigt det är att stå som favoriter igen och försöker sabba allt så mycket de bara kan för att återigen få bli en liten skitklubb där inga stora namn vill spela.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Titta, nu är officiella forumet nere igen! Det känns som att MoDo har insett hur läskigt det är att stå som favoriter igen och försöker sabba allt så mycket de bara kan för att återigen få bli en liten skitklubb där inga stora namn vill spela.