Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:

Därför att Arvedsson är en tränare som nyligen har spelat i NHL, som har gått igenom samma saker som många av MoDo-spelarna har gjort. Jag tror inte att han behöver framstå som gnällig i MoDo bara för att han gjorde det i Mora. Ge honom ett kontrakt för resten av säsongen, sedan knyter vi till oss Eldebrink. Det blir kanon.