« Föregående · 928394 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MIK-LHC
Forever MIK: Förmodligen så har de ingen lust att skylta med vart de spelar egentligen, till som trångsynta publik. Kanske tror de att de verkligen spelar i Elitserien...... :)
Länkar:
http://dinoland.blogg.se/
http://dinoland.blogg.se/
Sv: MIK-LHC
Har egentligen inte med tråden att göra men ändå. Såg reklam för en match i den lägre divisionen på tv:n. Det blåvita laget spelar i reklamsnutten mot Linköping. Mig veteligen så har inte nämnda lag mött Linköping denna säsong ej heller förra säsongen. Måste vara en önskedröm dom klamrar sig fast vid.
Sv: MIK-LHC
williamthekid:
Nämensnällanån!!! Det enda jag saknar hos #8, speciellt efter denna kväll, är målskyttet. Han är en gigant och elegant. Han överglänste de flesta kollegor i LHC ikväll. Det är vad jag tycker.
I så fall tycker jag det finns fler på andra positioner som ser ut att längta bort härifrån.
Nämensnällanån!!! Det enda jag saknar hos #8, speciellt efter denna kväll, är målskyttet. Han är en gigant och elegant. Han överglänste de flesta kollegor i LHC ikväll. Det är vad jag tycker.
I så fall tycker jag det finns fler på andra positioner som ser ut att längta bort härifrån.
Sv: Övrigt
Har ett litet dilemma angående vattnet... eller flera...
Om man inte tvättar sig om händerna efter man har varit på toaletten kan man få magsjuka.
Om jag tvättar mig om händerna efter att jag varit på toaletten kan jag få magsjuka.
Jag kan inte dricka bryggkaffe för då kan jag få magsjuka.
Kan jag gå till ett café och dricka bryggkaffe?
Jag kan inte skölja ur ett glas och använda det igen för då kan jag få magsjuka.
Kan jag överhuvudtaget använda bestik, fat och glas som jag har diskat?
Dessutom så vet de inte riktigt hur de ska bli av med det här ruskigt elaka osynliga monstret.
Om man inte tvättar sig om händerna efter man har varit på toaletten kan man få magsjuka.
Om jag tvättar mig om händerna efter att jag varit på toaletten kan jag få magsjuka.
Jag kan inte dricka bryggkaffe för då kan jag få magsjuka.
Kan jag gå till ett café och dricka bryggkaffe?
Jag kan inte skölja ur ett glas och använda det igen för då kan jag få magsjuka.
Kan jag överhuvudtaget använda bestik, fat och glas som jag har diskat?
Dessutom så vet de inte riktigt hur de ska bli av med det här ruskigt elaka osynliga monstret.
Sv: Övrigt
PappaKeno: Tja, kul å kul...
Att vägarna är krokiga, smala och beläggningen dålig i Norge vet nog de flesta.
Ofta saknas väglinjer, sidoreflexer och gatubelysning, livsfarligt vid dimma.
Ploga vägarna gör de först när det har slutat snöa nån gång vid lunchtid.
De har en massa vägtullar för att finansiera nybyggda vägsträckor och en väldigt hög vägskatt vid köp av fordon.
Vill du köra med dubbdäck i Oslo så kostar det 1000Nkr/år.
Nu går kranvattnet inte att dricka.
Det är förorenat med en elak liten parasit som måste kokas i minst tre minuter innan man blir av med den.
Ska man använda vatten till matlagningen måste det också kokas först.
Några av mina kollegor här i Oslo har dessutom kackerlackor på rummen.
Föräldrarna står för barnens skolmat, det gör att de flesta har med sig en halv fördigskivad franska och högst två skivor pålägg till varje skiva.
Det tar de sen med sig när de börjar jobba, så lunchen så som vi ser den finns inte.
Infrastrukturen i detta land är under all kritik,
men de kan bygga en ny Opera för över 4 miljarder norskakronor som en fin fasad.
Norge, världens rikaste U-land.
P.S. Det finns en massa fördelar också men de tar vi en annan gång:)
Att vägarna är krokiga, smala och beläggningen dålig i Norge vet nog de flesta.
Ofta saknas väglinjer, sidoreflexer och gatubelysning, livsfarligt vid dimma.
Ploga vägarna gör de först när det har slutat snöa nån gång vid lunchtid.
De har en massa vägtullar för att finansiera nybyggda vägsträckor och en väldigt hög vägskatt vid köp av fordon.
Vill du köra med dubbdäck i Oslo så kostar det 1000Nkr/år.
Nu går kranvattnet inte att dricka.
Det är förorenat med en elak liten parasit som måste kokas i minst tre minuter innan man blir av med den.
Ska man använda vatten till matlagningen måste det också kokas först.
Några av mina kollegor här i Oslo har dessutom kackerlackor på rummen.
Föräldrarna står för barnens skolmat, det gör att de flesta har med sig en halv fördigskivad franska och högst två skivor pålägg till varje skiva.
Det tar de sen med sig när de börjar jobba, så lunchen så som vi ser den finns inte.
Infrastrukturen i detta land är under all kritik,
men de kan bygga en ny Opera för över 4 miljarder norskakronor som en fin fasad.
Norge, världens rikaste U-land.
P.S. Det finns en massa fördelar också men de tar vi en annan gång:)
Sv: Luleå - Mora IK
Mike Skinner: Brynäs låg ju på som iglar och gjorde Timrå dåliga, de fick ju inget utrymme.
Sv: Luleå - Mora IK
horcoff:
Japp, jag får stå för den bloggen. Kollade även jag på Brynäs, man kan inte annat än gratulera. Fast nog får jag säga att Timrå såg blekare ut än vad de gjorde mot Mora senast.
Japp, jag får stå för den bloggen. Kollade även jag på Brynäs, man kan inte annat än gratulera. Fast nog får jag säga att Timrå såg blekare ut än vad de gjorde mot Mora senast.
Länkar:
http://feberrink.blogg.se
http://feberrink.blogg.se
« Föregående · 928394 · Nästa »