MrAce: Varför har man satt ut olika priser på olika ställen på sidan, det blir förvirrande. Tröga själar som jag förstår ju faktiskt som synes inte vilket som gäller.
Nä, ska bli jävligt skoj att åka upp till Dalarna igen. I Mora har jag dock inte varit sedan jag spelade innebandy och gjorde upp i turneringen "Buster Cup", och det var ett tag sen:)
Speed: Tror inte Mora klarar att krossa Frölunda även om man dock e nervös för att dom skall vinna då Mora går bra hemma och VF e lite "sega" för tillfället.
MrAce: Jamen det är ju strålande! Vi startar tillsammans ett litet rykte, ser till att det syns lite här och där - och vips är det sanning två dagar senare i pressen.
Vad sägs om... vad sägs om... "Lückner vill ha en ren Hossa-femma. Långt gångna förhandlingar med de övriga tre i syskonskaran - Martin, Marcelo och Marianne."
Roligast (sorgligast?) va nog när han skulle tippa hockey-allsvenskan inför förra säsongen, då han tippade att Mora inte ens skulle ta sig till superallsvenskan..
Tången: Första matchen i viktiga veckan är avklarad. Återstår "bara" Frölunda (h), Brynäs (b) och Malmö (h). Inte bara viktigt att vi tar poäng utan även vilka vi tar dom emot.
MarQs: ska man vara ärlig så var karln inte ensam om att ha Mora på 12:e plats. wennerholm finns bland en diger samling människor, däribland finns också en hoper hardcore MIK-fans...
men det är alltid roligt att ligga bättre till än vad gemene man tippat.
han måste vara sveriges sportkunnigaste journalisten! han har alldrig ett rätt när det gäller tippningen av elitserien..mora på 12 plats "mora = vilda väsby". det e ju tragist.jag hatar sånna som underskattar lag som dom knappt vet vilka det är! underskatta inte Mora! då ser ni ju hur det går! :@
Alla har väl börjat inse att man måste ta Mora på allvar nu...
Jovisst, men vi besegrade dom hemma och kan göra det även på bortais. Massmedia har verkligen haussat och skrivit att dom spelat så fantastiskt bra, medan man knappt nämner SSK. Men tittar man i tabellen så skiljer det bara en poäng. Men vi är förvarnade och laddade och ska ta dom på bortaplan!
Chat med mig själv, häftigt. Precis som Hawkwind.