Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Mora - Frölunda

« · 601541 Till forumet

Sv: Mora - Frölunda
Metal Guru: Jupp, det missade jag inte :(
HS är segt som sirap här för mig idag, och swehockey vill inte funka alls.
Bra dag detta..gah
Kommentera

Nalia:
Aj då. Kortvarig lycka. Nu bidde det 1-2 av Koivisto.
Kommentera

Ross Lupaschuk kvitterar till 1-1, 16:11 i andra. Jamen.
Kommentera

Metal Guru: Vem målade?
Pratade tele och missade namnet...
Kommentera

Frölunda gör 1-0 i slutet på första perioden.
Tomi Kallio, nåra sekunder efter att han kommit in från utvisningsbåset.
Kommentera

williamthekid: Du har rätt, men 0-0 tror jag inte det blir..i så fall 3-3 eller 4-4..
Kommentera

Anders i Budum: Vi får hoppas på poäng idag, om alla drar åt samma håll, samt att vi håller i hop laget, och orkar i 60 min så kan de nog bli, varför inte 0-0
Kommentera

Hoppas vi lyckas skapa nåt i PP samt att vi kan göra mål på våra chanser. Då tror jag det blir kul ikväll!
Kommentera

Stigsson: Frölunda är för bra för oss. Jag hoppas att vi kan hänga med skapligt i matchen och förhoppningsvis kunna ta en poäng. Allt utöver det är nästan idioti att tro på. Mitt tips lyder 1-2. Möjligen efter sudden. Men jag antar att halvgarderingar inte räknas, så jag säger 1-2 efter full tid för att undvika diskussionerna efter matchen.
Kommentera

Hämtat från Frölundas inför matchen artikel.

"– Jag har en känsla att alla inte riktigt förstår hur pass bra Mora är. De hade väldigt hög spelaromsättning, ny tränare också, men har fått ihop det väldigt bra. Det kommer att bli en fruktansvärt tuff match för oss, det är vi medvetna om, varnar Lundh."
Kommentera

Frölunda ser ruskigt starka ut nu. Gäller att MIK sätter sina chanser om det ska bli någon poäng imorgon. Med tanke på hur det sett ut tidigare på den fronten tippar jag 2-5.
Kommentera

sold:

Frölunda är bra för tillfället. Gäller nog att Mora får ut allt ur laget för att kunna få tre pinnar. Frölunda vinner, 5-1.
Kommentera

Mora - Frölunda
Efter ännu en välspelad match så förlorade vi mot HV 71,Men nu är det dags att ta nya tag mot indianerna i morgon.
Tips:3-2 till Mora
Kommentera

« · 601541