Mora IK

45272 inlägg · 1668 ämnen

Mora säsongen 2022 2023

« · 2408803 Till forumet


Mora säsongen 2022 2023
Eftersom jag bor i Mora så får jag hjälpa dom lite på traven. Gillar klubben och vad dom gör med små medel. Denna säsong har dom något bra på gång och dom är roliga att titta på med sin fart och offensiva spel. Bredden har också blivit bättre med tre producerande kedjor som växeldrar. Målvakterna är också stabila.

Johan Hedberg verkar också få med sig laget i sin spelidé. Tror. dom hamnar minst topp 6 och skulle inte förvåna mig om dom landar in topp 4.
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Signature: Kom igen nu Mora och bär Dalarna på era axlar när vi inte klarar av det som vanligt. Kör över SSK så fort det bara går så ni kan vila upp er inför semi. Ni behöver bli mer påslagna jmf med sistone och lite elakare. Då kan det gå. Det kommer att skruvas upp ytterligare i semi då ni kommer att få möte män om det blir Löven etc.
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Signature:

HAHA ge dig, Mora skall va kvar i AS

Ser hellre SSK i SHL. Mora är en klubb med lite publik och dryga supportrar som tror de är störst i Dalarna, vilket de aldrig kommer bli

Jag vill ha en SHL med klassiska lag som SSK Löven MoDo Djurgården mfl

Ut med IKO Linköping och Malmö
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
mattias - 74: Nja, vi ska nog vara lite respektfulla här även fast jag också har LIF som nr 1. Byter man hatt så går det att få en linkande bild som du målar upp fast från andra hållet :-).
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
mattias - 74: Nu blandar du ihop saker.
Vi inte bara tror, utan också vet att vi var FÖRST i Dalarna.
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Metal Guru: Satan vad passiva SSK var i match 2. Känns som att dom skulle täta till defensiven men blev pannkaka. Känns inte som MIK är satta på prov än. Är inte SSK bättre än så här så kan det bli 4 raka.
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Metal Guru: Snyggt Mora. Nu tar ni Modo av bara farten!
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Najs lillebrosan
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Metal Guru: Hoppas på en bra Semifinal-serie där bästa laget vinner
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Kämpa Mora!
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Klåparna: Kom igen nu Mora!
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Signature: Mora suger, sämre än man trodde. Detta blir lätt för MoDo.
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Klåparna: om detta var deras gameplan tar de knappt en match. Men det kommer säkert se annorlunda ut framgent.
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
dempa: Tror att man blev lite tagen på sängen att det var en nivå till jämfört med SSK. Det kommer att se bättre ut fmaöver.
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Klåparna: I morgon ska ni upp till bevis, kanske är fler lag som suger
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Signature: Kul med 2 lag som dock prioriterar offensiv hockey
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Är det sån här obefintlig hockey Mora IK står för? Kämpaglöden och energin finns inte? Mer stake bland amatörerna och eftersläntrarna i Vasaloppet.

Ni kommer bli nollade "fyra raka" som SKAIK blev mot Växjö Läjkers i SHL-finalserien 2018.

"En final har aldrig varit mer ojämn i ett SHL-slutspel förut, Växjö vann med 7-0, 0-4, 4-1 och 0-5. Totalt vann svenska mästarna med 20-1 i målskillnad och Skellefteå var aldrig i närheten av att rubba smålänningarna."
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
Signature: Det såg sämre ut..
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
puffe: Tycker Mora gjort en fantastisk säsong. Självklart vill jag dock att den slutar i semifinal-serien, men deppar inte ihop om ni vinner hemma ikväll
Kommentera

Sv: Mora säsongen 2022 2023
puffe: Jag tror du skriver för döva öron nu.
Kommentera

« · 2408803