bra jobbat mora.härligt med modo torsk.och timrå vinst.
storebror
« Föregående · 456463 Till forumet
Sv: storebror
wille:
Har kikat på då 25 femtonåringar haft fått skiten körd ur sig på en fysträning. Höll info för dem efteråt, vid stretchingen.
(*)Förändringar i måndagstiden, löpning upphör pga snön; in på gym istället.
(*) Match söndag, laguttagning lördag.
(*) Mora har vunnit mot Modo med 4-3.
25 fågelholkar, innan de kopplade vad jag pratade om.
Hockey är inte stort här, och det är långt till Mora.
Men det känns ganska bra ändå...
Har kikat på då 25 femtonåringar haft fått skiten körd ur sig på en fysträning. Höll info för dem efteråt, vid stretchingen.
(*)Förändringar i måndagstiden, löpning upphör pga snön; in på gym istället.
(*) Match söndag, laguttagning lördag.
(*) Mora har vunnit mot Modo med 4-3.
25 fågelholkar, innan de kopplade vad jag pratade om.
Hockey är inte stort här, och det är långt till Mora.
Men det känns ganska bra ändå...
« Föregående · 456463