Motor

5066 inlägg · 374 ämnen

F1 2010

1305800 · » Till forumet


Sv: F1 2010

Fasen vad glad jag är över att Alonso åkte dit. Han är en gnällkärring och det visade han med all tydlighet då han pekade finger åt Petrov, bara för att Petrov var snabbare än Alonso idag.

Alonso är en pajas, av värsta sorten. Ge han dryga böter för sitt uppförande mot Petrov.

Kommentera

Sv: F1 2010
Poffa: den var riktigt grov.

www.youtube.com/watch?v=ijfsnrochqk

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: F1 2010
Hur Webber, relativt oskadd, kan kliva ur bilen efter en sådan krasch är helt otroligt. En av de absolut värsta luftfärder jag sett en F1-bil göra.
Kommentera

Sv: F1 2010
Salle: Det var ett trevligt race imorse. Hände en hel del:)
Kommentera

Sv: F1 2010
Frisco: Nästan lika många omkörningar in i, inne i och ut från depån som på ett ordinarie torrrace... :-)

Tror ju inte att Massa och Alonso tog en kopp tillsamans efter racet tex.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: F1 2010

När brukar kommande säsongens tävlingar göras officiella? Min familj håller som bäst på att plaera en resa till Thailand/Malaysia under mars/april 2011 och om det finns möjlighet så vore ett besök på Sepang klart intressant!

Kommentera

Sv: F1 2010
Frisco: OOOOPS!

Nästan lite kul att se hur han försöker ratta trots att båda hjulen är väck.
Kommentera


F1 2010
Då vart de äntligen dags för en ny säsong i F1.

Tycker de är roligt att fler team kommer in i F1 cirkusen , dom kommer inte ha någon stor chans att ta poäng men roligt men dock roligt att dom verkligen vill satsa på F1.

Dags för den första tävlingen i varma Bahrain. Riktigt rolig bana trots att dom gjort om den till en av dom längsta i F1 kalendern denna säsong.

Jag kommer garanterat att sitta bänkad framför tvn.

Vem som blir världmästare ? Lite tidigt att komma med nånting sånt så pass tidigt in på säsongen när inte ens första tävlingen är avklarad.

Riktigt skoj att sjufaldigevärldmästaren Michael Schumacher är tillbaka. De kan ställa till oreda för många team och förare. Och vem vet han kanske till och med blandar sig in i kampen om segern..
Kommentera

1305800 · »