NHL

14035 inlägg · 804 ämnen

Hmmmm.....

« · 579487 Till forumet


Sv: Hmmmm.....
Paddan: Ja, jag har kanske inte brytt ihjäl mig vad gäller varken Avs eller Kings i NHL. Det kanske kan vara ett skäl till min okoll..
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
02/03 gjorde han 20 matcher för kings som är det senaste .. killen är född 1975 så inte purung direkt men hade ju kunnat spela några säsonger till om inte varit för skodorna
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
WarhawK: Helsike vad synd. Killen är väl hur ung som helst.
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Dream Team: Jag tror man har haft drygt 4 år på sig att smälta att Deadmarsh lämnat Colorado. Adams senaste/sista klubb var väl Kings, om jag inte minns fel.
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
yaqop: Hmm.. han har förstås hunnit med att byta klubb. ;-) Vilka lirar han för nu och har dom varit förberedda på att det kunde bli såhär?
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Dream Team:

För Colorado?
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
WarhawK: Ett dråpslag för Colorado, eller har man varit förberedda på ett sånt besked?
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Nästa spelare att sluta nu är deadmarsh

Concussion problems have forced Adam Deadmarsh to retire from profesional hockey, according to the Denver Post.
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Inte alla stjärnor som kan göra som dom vill iaf trots tjänar massa pengar , skönt se att klubbarna säger ifrån när vissa tror dom kan komma till campen helt otränade och förvänta sig röda mattan
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Albert Hall: Hehe, äh just nu är det fredag eftermiddag och därmed helg! Examensarbetet upptas möjligtvis på söndag. Nu måste jag ju lista ut hur alla kontroller funkar på gamepaden och vad man gör när och hur när det gäller NHL06-spelet. Det verkar vara en aning annorlunda jämfört med NHL97, i varje fall.
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Paddan:
Dom kan ju inte fattat mycket av detta tycker jag , jag fatta då inte mycket av det iaf
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Paddan:

Ojoj, hade inte du ett exjobb att göra? Om det där ingår i det så blir jag lite orolig för hur det ska bli med dina framtida yrkesplaner.
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Det blir väldigt intressant läsning när man använt sig av någon sån där onlinetjänst för att översätta en av artiklarna i Aftonbladet om Detroits intresse för Mikael Samuelsson.

"Samuelsson won’t tell which NHL - law as he negotiate with. But under several duties to Sportbladet is Samuelsson close one contract with Detroit Rode Wings. Detroit guidance was asking me for any days sedan about what self feel if Samuelsson and self hara only colour slide that say if Micke , says Second Lily , fresh in Detroit. Detroit Europe scout Håkan Andersson am confirming also Detroit interest. Wes ska had multi performer , the vet self. Sedan have I commend Samuelsson for remember boss and to difference from a part second free agent is he hyfsat young , says Andersson. "

Second Lily, det var ju ett strålande namn måste jag säga. ;)

Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Paddan:

Hahaha.... det beror väl på vart man läser. Enligt Montréal Gazette skulle det väl varit (som du sa) någon som bett honom göra en rolig gest. Sedan hur detta tolkas är ju upp till var och en, men enligt Théo (i Gazette) var det aldrig menat som "orespekt" mot någon.

Men enligt vissa så föraktar ju killen fansen, media och faktumet att han "bara" fick 16 mille för tre år....... frågan är väl varför man isåfall accepterar ett kontrakt om man inte är nöjd med det? Men, men..... folk får väl tro vad de vill! :-)

Media har iaf sin första stora "skandal" i Montréal för den här säsongen. Så nu är allt som vanligt igen *drar en lättnades suck* hehehe!
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Tänk så fel det kan uppfattas när lagfotografen tydligen säger åt José Theodore att göra något med händerna...

Kommentera

Sv: Hmmmm.....
WarhawK:


If I could, I would..... :-)
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
henkaaa:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej , väck mig jag har en mardröm
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
Paddan:

Japp, jag såg precis på tsn att han signat..... skumt. Jag var nästan säker på att han ville tillbaka till Rangers efter Toronto!
Kommentera

Sv: Hmmmm.....
henkaaa: Jepp.

"The Boston Bruins have agreed to terms with defenseman Brian Leetch on a one-year contract, it was announced today by Bruins General Manager Mike O'Connell. Leetch was an unrestricted free agent, and in keeping with club policy, terms of the contract were not released."
Kommentera

Hmmmm.....
Leetch till Bruins??
Kommentera

« · 579487