NHL

14034 inlägg · 804 ämnen

NHL INATT!!

« · 683879 · » Till forumet


Sv: NHL INATT!!
Klockan 01.00 visar Canal plus Foppa Vs Henke..........ska bli kul o se hur Foppa o Henke firas innan matchen!!

Hoppas på en bra match o att Henke får börja i Rangers kasse!!
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Db_04: Alldeles riktigt, Rangers pensionerade Mike Richters tröjnummer för två år sedan.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
WarhawK: en grej jag har undrat är varför har Henke Lundqvist inte nummer 35? är den pensionerad i Mike Richters ära eller?
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dragan 2k:
Dom 16 skotten i 1:a var pga dommarna vill ge ottawa ledningen i PP , en grym laginsats som gjorde så rangers vann och bästa spelare röstades Ward fram till efter förvaltat när kom 3 mot 1 när ottawa hade PP
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
FreddanVF: Han är säker i målet vår gode Henkevän. Räddade 95% av skotten. Hasek hade det lite tyngre.


Undrar om coacherna tyckte det var lite väl generöst i första perioden gällande försvarsspelet? Ottawa avlossade 16 skott i första och Rangers 10. På de sista 2 perioderna avlossade Ottawa 9 skott varav 1 gick in medan Rangers sköt 13 skott och 5 gick in.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dragan 2k:

Henke bommade igen så det hann aldrig bli spännande.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dragan 2k:
Ja det vore helt klart en intressant match det ju , särskilt för en annan men man får väll bara se rangers när dom möter cryers ju
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
WarhawK: Surt. Idag skulle de visat lite hockey. Senators mot Rangers känns som en kul och spännande fight.

Den skulle man sett.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!

Bissett19:I sanningens namn så var det en riktig "Tv-räddning" Henke stod för.
Pucken kom i perfekt höjd för honom. 

Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dream Team: Samuelsson gjorde 2-0,trean gjorde Robert Lang..........
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dream Team:
Samuelsson gjorde 2:a målet och lang gjorde 3:e
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
björne: Jag/vi hann dock bara med att se Detroits tredje mål. Samuelson, var det väl? Men 3-0 talar väl om en klar Detroitdominans, eller? Det säger väl iofs inget om hur bra matchen faktiskt var.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
björne: Henke gjorde en "skaplig" plock i slutet av andra perren......
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
björne: Henke imponerar i målet, hittills 21 skott, 1 mål insläppt.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dream Team: 2-1 till Rangers... och matchen är bättre än detroitmatchen
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dragan 2k: Är ställningen 1-0 till Rangers fortfarande? Vi följde den första perioden så gott det gick på biljardhallen här bredvid. Det blev dock läge att bryta upp och bege sig hemöver.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
björne: Mycket bättre tempo än den andra matchen måste man säga.

Den här kommentatorn ja. Mannen som kan konststycket att reta upp vem han än må intervjua till den milda grad att intervjupersonen löper amok.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Neeeeeeeeeeeeeej Sveriges sämsta komentator.... Jaja jag ger matchen en period till att börja med
Kommentera

Sv: NHL INATT!!

Dragan 2k:Som jag hoppades på så bidde det några Detroitmål.

Cleary, Samuelsson samt Lang gjorde Detriots mål.Assist på Zetterberg och Holmström. 

Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dragan 2k: Säger de samma sak två gånger "over there"?;-)
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dragan 2k:
Det är tveksamt om jag är vaken så jag kan se nästa match..
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Sannes: Som man säger i Nordamerika - I'll take your word for it. Flippade över till Kanal 5 istället för att sen en överspelande David Caruso briljera i Miami.

Blir bättre sedan när vi får se Rangers mot Philly.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Sannes: Som man säger i Nordamerika - I'll take your word for it. Flippade över till Kanal 5 istället för att sen en överspelande David Caruso briljera i Miami.

Blir bättre sedan när vi får se Rangers mot Philly.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!

Dragan 2k:
Det bästa hittills är nu när studiograbbarna pratar om Henrik Lundqvist. :)

Kommentera

Sv: NHL INATT!!

Dragan 2k:

Jadu, inte var det här så mycket att hänga i granen.Dålig match, samt otroligt dåligt PP-spel av Colorado.

20 minuter kvar, bara hoppas att Detriot kan peta in några puckar i sista. 

Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dragan 2k:
Det är ju tid kvar få hoppas det händer nå skoj då
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Portello: Fasen. Du kanske skulle ha hyrt en film trots allt. Den här matchen kan beskrivas med ett ord - sunkmatch.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!

Mycke NHL hockey på C+ sport ikväll. Hade tänkt hyra en film men det får nog bli en annan kväll.

20.10 : Colorado-Detroit

23.00 : Philadelphia-NYR 

Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Deas: Ja han är precis så bra som jag hoppats han skulle bli i NHL, kommer bli en delikat uppgift för vår allsvenska back Kenny Jönsson att stoppa honom när han kommer in över blå.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Vad sägs om Ovechkins mål inatt då? Han är sjukt snabb med puck. Jag tror det är 14 mål han har nu på 13 senaste matcherna, och det mest imponerande är ju hur målen sett ut, de flesta är ju riktigt snygga.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Friman SR:

Detta med Palffy verkar ju bekräftas på andra ställen också.......
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Deas: Gåtan Palffy's svar kanske...
Från text-tv: ISHOCKEY Pittsburgh Penguins slovakiske måltjuv Zigmund Palffy lägger av med hockeyn. En efterhängsen axelskada gör det omöjligt för 33-årige Palffy att fortsätta spela.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
henkaaa: Ja och nej. Hela säsongen har ju varit en svacka och Crosby har varit storartad. Han har dock krånglat till det på sistone och borde bara köra rakt på mål som Ovechkin. En gåta är dock att Palffy inte kan näta längre trots lägena han får av Crosby.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Deas:

Nej, Pens har verkligen inte övertygat på slutet. Och så länge de är i svackan så tror jag Crossby får svårt att prestera också.....
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
mattias - 74: De har en bra chans. Ska vi tippa på en klassisk final mellan de två största hockeynationerna?
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Deas:

Tror jag skall lägga en slant på ryssarna i OS :)
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
henkaaa: Ovechkin ser ut att knipa Calder, helt klart. Om inte Crosby lägger på ett kol dvs, fast pens känns ju inte sådär jätteheta :P
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
mattias - 74:

Ja, jag såg det målet på sporten imorse..... helt ok, kan man ju säga!!! Hehehe!

Säkerligen en stark kandidat till årets mål som du sa. Och för egen del börjar Ovetjkin bli en mer och mer solklar vinnarkandidat av Calder Trophy. :-)
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Poffa:

Jaså är det så det visste jag faktikst inte....man lär sig nåt nytt varje dag :)
Kommentera

Sv: NHL INATT!!

mattias - 74:

Vilket är tillåtet på straff, då pucken ändå har riktning från mittpunkten hela tiden.

Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dragan 2k:

Det målet borde ju inte räknas eftersom han drog pucken bakåt...
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Dragan 2k:
Jo det målet går verkligen inte av för hackor det ju , knappast personen som gjorde detta man förväntade sig det av men däremot en annan tjeck i laget har jag sett gjort en lika straff under ett tv repotage för några år sedan så Malik kanske spanat in den på en träning och bestämde sig för testa själv
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
mattias - 74: Du har rätt att årets mål redan har gjorts men det har gjorts av Marek Malik från Rangers och på straff dessutom.
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
henkaaa:

Oveckin måste ha gjort årets mål redan igår fast det bara är Januari men ni som såg det håller nog med :)

Trots att han hade ramlat på isen så fick han in pucken på något konstigt sätt...

Svårt att förklara :)
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
mattias - 74:

Strongt gjort av Hedberg som sagt. Men sånt där kan vända fort! Men klart man hoppas det fortsätter att gå bra för honom..... :-)
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
henkaaa:

Japp... och storspel av hedberg igen...

Tror Turco får öppna båsdörren ett bra tag nu
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Hat Trick av Hedström inatt, det första i NHL-karriären..... bara att gratulera honom då! :-)
Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Äntligen fick min barndoms idol Fedorov göra lite poäng. Hoppas han fortsätter med detta och att Columbus går till slutspel!
Kommentera

Sv: NHL INATT!!

mattias - 74:

Hedberg var bra i matchen mot Detroit, men med tanke på att Lunkan är rankad trea i NHL just nu, samt att Tellan radar upp stormatch efter stormatch så är Hedberg fortfarande endast trea bland de svenska målvakterna där borta. Och BÅG har hela tiden sagt att tredjemålvakten skulle komma från ES, för att se och lära.

Kommentera

Sv: NHL INATT!!
Poffa:

Kanske BÅG ångrade sig nu att han inte tog med Hedberg... Magnifikt målvakttspel.. men men!!

Hedberg säger i Dagens AB att han verkar inte tro at BÅG vet att han fortfarande spelar hockey :)
Kommentera

« · 683879 · »