Ruggiga bilder när Eager ska tackla en Detroitspelare,samtidigt åker hans skridsko upp och träffar Burrish över halsen. Som tur är får Burrish bara en liten skråma.
Olle: Pratar vi totala favorit i Chicago så är det Jonathan Toews. Han gör det imponerande bra i att leda ett så ungt lag och är ju nästan yngst själv dessutom. Spelar alltid för laget och är bra både offensivt och defensivt.
JimmyH: Absolut! Första "hela" säsongen för honom i NHL och 47p. Kul att se honom få mycket speltid i slutspelet också. Keith är dock min totala favorit. Enormt med speltid och ansvar, omutlig i defensiven (speciellt i grundserien) , potentiellt en ny världsstjärna på backsidan. En positiv injektion för tv-tittarna, speciellt när andra stora namn på backsidan i princip faller igenom totalt, typ Chara och Vlasic.
Nåja,Kozlov såg ju trots allt till med sina två mål att det blev en sjunde match i Washington,men jag håller till viss del med dej att han ser lite tung ut ibland. Men han besitter rätt okej händer;)
På ett sätt är det skönt att Caps är utslaget,nu slipper vandra omkring som en zoombie på jobbet efter några tuffa nätter i denna matchserie;)
Bissett19: Kozlov? Han har väl varit en stor cementklump i hela matchserien?
Nä jag måste ändå lobba för unga Blackhawks!
Hela defensiven vilar på tre förhållandevis unga backar i Duncan Keith, Brian Campbell och Brent Seabrook medan de fått igång Toews, Cane och brunkaren Byfuglien offensivt.
Det ska bli enormt intressant att se hur länge "ung entusiasm" håller, jag tror att dom kan skrälla mot både Ducks och Red Wings.
Hence: Jag vet inte vad det är. Jag gillar Washington som lag. Det är nog mest Ovechkins förtjänst som står för mycket i det jag gillar med hockeyn - for the love of the game.
65selander: Såg matchen inatt och sicken antiklimax. Game 7 och så tokdominerar Pittsburgh och Caps var helt chanslösa från början till slut. Vi fick se totalhockey i natt - synd att det var Crosby och gänget som stod för den.
Ser även ut att kunna bli en sjunde avgörande mellan Chicago och Vancouver,Daniel sedin gjorde just 5-4 för Canucks med sju min kvar att spela av sista perioden.
Äh, Cleary var det på sista, men 4-2 står det i alla fall...