Olympiska spelen

3842 inlägg · 51 ämnen

Olympiska Spelen

« · 405861 Till forumet


Olympiska Spelen
En sporten som man kanske kollar lite på är Bågskytte eftersom man har hållt på med den sporten själv.
Kommentera

Sv: Olympiska Spelen
Andersson79:
Bågskytte är väl en av j-igt många man inte kommer att följa. Det blir nog mest fotboll, baseball och friidrott för min del.
Kommentera

Sv: Olympiska Spelen
66Hagberg: Försök inte...vet att du kommer sitta klistrad framför tv-burken när dom visar konstsim och rytmisk gymnastik.
Kommentera

Sv: Olympiska Spelen
Hong Kong:
Genom sig själv känner man andra.
Kommentera

Sv: Olympiska Spelen
Träffade av en slump en av Sveriges bågskyttehopp på "stan" häromveckan. Mr Eriksson såg ruskigt laddad ut. "Spänd som en båge" skulle man kunna säga :P
Kommentera

Sv: Olympiska Spelen
jag tror att Kluft tar OS guld!
Kommentera

Sv: Olympiska Spelen
Såg att Jonas Björkman fick ett Wild Card till OS turneringen i tennis ? Hur fungerar det där med Wild Card? Får man det för lång och trogen tjänst eller lottas det ? Sedan undrar jag vilka som är med i OS av de bästa tennisspelarna? Finns nadal och Federer med ? Sedan skulle jag vilja vet vilka lag som är med i OS turneringen i fotboll samt om de bästa spelarna är med.
Kommentera

Sv: Olympiska Spelen
mattias - 74:
idrottsmän som inte kvalificerat sig, men anses tillföra mer medialt intresse brukar få wild card. världen är nog full av könlösa tennisspelare just nu, är min teori.
Kommentera

Sv: Olympiska Spelen
Metal Guru: Jag förmodar att Sverige har en av OS minsta trupper, eftersom man tydligen måste tillhöra en av de åtta bästa i sin gren för att få åka med till OS. Fast, det är klart, Carolina Klüft exempelvis är säkert en given medaljkandidat i längdhopp.
Kommentera

Sv: Olympiska Spelen
Paddan:

Kan du möjligtvis förklara turerna kring den där tjejn Veronica Wagner jag har liksom inte hängt med i den frågan. Hon var väl på tapeten tidigare ?
Kommentera

« · 405861