1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

27029 inlägg · 5185 ämnen

Forum

« · 2198122 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Säsongen 2021-22
Zaar kommer enligt info att spela i KHL nästa säsong. Förväntat men riktigt tråkigt för Rbk. Vidare spelar troligen Ryfors i AHL. Så första linan kommer förändras nästa säsong. Ted är given men frågan är vilken rightare Chris kan hitta.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Gameday! Ska det bli fördel Växjö eller ska Rbk utjämna. Spännande...
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Mike.F: Det kunde det definitivt. Absolut, det kan stämma att laget inte varit på topp. Borde blivit 3-1 mot SAIK men Rbk hade otur i match fyra, Och vissa hävdar dock att finalen var mellan SAIK och Rbk.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: det kunde ha slutat precis tvärtom men nu vann Växjö! Det kan ju vara så att Frölunda som jag sa var usla mot er och det var därför ni krossade oss! för efter kvarten så känns det som det saknas något även om ni slog Skaik, håller du med?
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
eltifoso: Tyvärr 2-1 nu men håller med.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
eltifoso: ligger här och retar mig på Wikegård och hans ”expert” kommentarer! han har ju ingen koll alls! Växjö spelar uselt men har studsarna med sig!

Mike.F
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Rögle dominerar spel och skottmässigt
Växjö får in ett slumpmål på sina två ynka skott på mål och Wikegård går bananas över hur bra Växjö spelar hela tiden.. det tar verkligen emot verkar det som att berömma Rögle för att de är det enda laget som försöker spela lite hockey och inte försvara och haka
Kommentera

Sv: Slutspel 2021 Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:

Håller på er i finalen.

Hoppas ni tar guldet
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Håller med i vartenda ord som du säger. Ni är mer värda det här guldet än något annat lag, med tanke på hur bra ni spelat i stort sett hela den här säsongen. Framåt framåt, Rögle BK! ☺️
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
rbnfld: Tack! Hoppas det blir en välspelad final. Tror att Lakers blir tuffa i och med att de börjar med två matcher hemma. Men allt är möjligt. Nu kör vi.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Idag och alla andra av dessa final dagar så lutar mitt största stöd och hopp till just vinst för ditt supporter lag. Vill först börja med att gratulera till att ni just skrivit in er som finalister i de här historieböckerna. Nu är det bara att hoppas att ni till slut också vinner den här pokalen över den här på förhand väldigt jämna matchserie! 🙂
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
K70: Riktigt bra jobbat! Mer än en soldat marsch. Bra att vandra för att samla tankarna... vi får nog flyta på molnen ett tag till och är helt på din linje. Detta är så kul.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Spock: Troligen någon som gillade Oilers logotyp. Har faktiskt inte en aning.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Lycka till!

Vad är historien bakom att ni har samma typsnitt som oilers?
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Jag var ute och gick tre och en halv mil igår för att inte explodera av överladdning i eftermiddag. Nej ok det var inte bara för finalserien, men skönt att börja med att benen inte är fulla med spring idag i alla fall.

Så alldeles orimligt overkligt roligt detta känns! Och så varm man blir om hjärtat med glada tillrop från alla er supportrar till andra lag. Skulle kunna vänja mig vid det här hockeylivet. :-)
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Gameday! Första mötet i Växjö...
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Det brukar Americanosfansen också hävda, trots det har de ökat massivt i antal de senaste 1,5 åren.

Kanske helt enkelt är så att ni inte har samma hybris i era led.

Ser att du bytt bild ändå!
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Costanza: Tack... kul att höra! Och hoppas ni gör en bra säsong 21/22. I likhet med Timrå hoppas jag att ni tar er till SHL igen.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Grattis till finalplatsen, hejar på er! Ni har kämpat på och gjort många bra beslut hela vägen från de tunga åren precis som MoDo gjorde då vi spelade 3 finaler på 4 år. Hoppas MoDo kikar på hur ni byggt laget nu med karaktärer och tyngd.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Spock: Väntar att byta bild ett tag till. Tack för gratulationen. Alla Rögle supportrar hänger på rögles inofficiella forum
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Stort grattis till både dig och K70!

Kul att ni får stor framgång och har hängt på hockeysnack under en lång lång tid! Lite förvånad att ni inte fått något nyregistrerat konto med er. Med tanke på alla medgångs Americanos som ramlat in.

Dags att byta profilbild? Eller du kanske inte vill jinxa något i det här läget?
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Ja, efter kvartsfinalen hade laget gjort sin bästa säsong ... efter semin skrevs historia och nu står Rbk i final. Det är en känsla som är svår att beskriva. Det känns som man är i en drömvärld just nu. Vilken prestation av Abbotts, laget och organisationen. På lördag är det dags igen.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:
Grattis inte illa, inga slutspelsvinster före denna säsong och nu final.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
puffe: Tack 😁
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Du vet att jag håller er högt, enda laget i SHL jag inte hyser nån form av agg mot. Men dessutom att möta ett lag med supportrar som kallar sej Lakers lakejer........det enda lika vidriga jag minns är att några östgötar kallar sitt lag Clubben, så vidrigt

Hoppas innerligt att ni tar hem guldet, tror jag talar för 99 procent av alla, Percy o Johan svensson på Expressen tillhör väl den ynka procenten
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: ja grattis! Såg inte slutet för jag valde se Uniteds kross i 2:a halvlek:) men se nu till å vinn finalen!

Mike.F
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Tack för alla gratulationer! Det värmer. Hoppas bara det finns spelare till en final.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: kommer faktiskt inte ihåg vem det var och de är lite typiskt att Lindström klantar till det ordentligt och ut direkt är helt rätt
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
JonteD: sen har vi fyrmänningar aka bryllingar, men det tar vi en annan gång. Viva Rögle. Hoppas Mats Magnusson njuter fullt ut nu
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: En trevlig stämning här inne!!!! Ha en glad o trevlig Valborg allihopa!!!!!
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Stort grattis till er första final
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
K70: Riktigt skönt. Hoppas nu att läget är hyfsat med Seider. SAIK spelar inte juste. Vem var det Lindström var på.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
puffe: Du mein sa dau förstaur je!!
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Tack! :-D
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
eltifoso: helt ärligt är det fan skönt att de är över nu, kanske man kan börja sova normalt igen hahaha
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
JonteD: Jo, jag förstår, men för övriga Sverige heter det väl syssling?
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: High five! Lide, lide partisk möjligen, men ack så underbart rättvist detta känns.
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Stort grattis till en mkt välförtjänt final!
Hatten av för Rögle! 👏
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
puffe: nä det heter tremänning hennes mor är kusin med Oskars farfar!
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
K70: Känns förstås riktigt tungt att förlora.
Men stort grattis till finalplatsen! Hejar på er nu 👍
Ni spelar en fantastisk hockey och kul att vi fick spela mot just er, vi har ändå gjort ett riktigt bra slutspel där vi spelade bort Luleå vilket nästa var det viktigaste, gäller att visa vart skåpet ska stå 😉
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: en bandyklubb mot ett lag från Öster, heja bandyn nu då, så vi får hem Tambellini :)
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:
Short grattis till finalplatsen. Välförtjänt och rättvist🥂💪
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Charliejfz: Jag befarade att slutet på tredje perioden skulle bli de längsta minuterna i mitt liv, men.... just nu flyter det på rätt bra! :-D
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
K70: 4-0 !
Trevlig semester då på er Skaik
Och grattis till er första final Rögle! Passa på att njuta, det om något har jag lärt mig de senaste åren, att finalplatser kommer inte som ett brev på posten varje vår
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Nooky: 4-0
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Grattis !
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
JonteD: för icke vetande, alltså syssling
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Blister Brigade: Frugan e inte glad just nu för hennes tremänning spelar i Skellefteå (Oskar Möller)
Kommentera

Sv: Slutspel 2021
Ebba katt bredvid mig vid 2-0 bara "finns det öronproppar eller". IN I KAKLET NU RÖGLE!!!
Kommentera

« · 2198122 · »